Rozwijanie potrzeb kulturalnych dzieci i młodzieży oraz przygotowanie ich do aktywnego współtworzenia kultury własnego regionu oraz aktywne i twórcze spędzenie czasu.
- Opracowanie szczegółowych scenariuszy warsztatów i zabaw integracyjnych oraz regulaminu półkolonii.
- Redakcja, wydrukowanie i rozpowszechnienie informacji o półkoloniach. Zaproszenie do udziału dzieci z rodzin korzystających z pomocy GMOPSu.
- Nabór uczestników na warsztaty.
- Zgłoszenie letniego wypoczynku dzieci do Kuratorium.
- Zakup niezbędnych materiałów na warsztaty.
- Przygotowanie pomieszczeń i otoczenia w Sołeckim Centrum Kultury w Mokrzeszy.
- Warsztaty artystyczne – półkolonie dla dzieci:
Grupa I- Zajęcia teatralne
Grupa II – Zajęcia plastyczne
- Dokumentowanie przebiegu warsztatów – dzienniki, zdjęcia.
- Otwarta prezentacja spektaklu teatralno-tanecznego oraz prac plastycznych powstałych w czasie warsztatów.
- Rozliczenie projektu – ewaluacja.
Rezultaty ilościowe:
- Przeprowadzenie 2 warsztatów dla 25 dzieci – 4 godziny przez 6 dni;
- Zorganizowanie pokazu finałowego dla ok. 700 osób w dwóch miejscach i w dwóch terminach – spektaklu teatralnego i wystawy prac plastycznych;
- Opracowanie 11 scenariuszy warsztatów;
- Opracowanie projektu plakatu informującego o półkoloniach;
- Wydrukowanie 25 dyplomów dla wszystkich uczestników;
- Wykonanie baneru o półkoloniach.
Projekt adresowany do dzieci i młodzieży z okolic wsi: Lgota Mokrzesz, Lgota Górna, Lgota Nadwarcie, Nowa Kużnica, Oczko, Miłość, Postęp w wieku od 7 do 14 lat. Pośredni odbiorcy projektu to rodzice dzieci oraz społeczność lokalna- widzowie spektaklu i wystawy – około 700 osób.
- MGOPK w Koziegłowach – użyczenie pomieszczeń w Sołeckim Centrum Kultury, dofinansowanie do materiałów na warsztaty i poczęstunku dla uczestników, upowszechnienie informacji o półkoloniach na stronie internetowej, użyczenie antyram na wystawę, druk dyplomów.
- Prywatny przedsiębiorca – użyczenie samochodu.
- Spółdzielnia Pracy „Jurajska”- użyczenie parasoli przeciwsłonecznych, przekazanie wody mineralnej.